خانومای هم هفته من بیاین بگین که تاریخ سزارینتون کیه ؟

۶ پاسخ

منم 22اردیبهشت یعنی 9روزدیگه

۲۶مهر شنبه

۳۰ مهر اگرخدا بخواد

می‌خوام روز تولد شوهرم دنیا بیاد🥰

من گهواره زده 30سونو زده28 خودمم می‌خوام 27آذر زایمان کنم تا خواسته خداچی باشه

شما تار یخ اصلی چندم بوده و دکتر چند روز زودتر بهتون تاریخ داده

سوال های مرتبط