۵ پاسخ

29بهمن
ساک بستم پوشک شیرخشک نگرفتم هنوز

من دو اسفند بله بستم

من یک اسفند تاریخ عمله. هنوز ساک نبستم😐

من هنوز نبستم 🤦‍♀️

من سی و چهار ودوروز هستم
اخربهمن
بله بستم

سوال های مرتبط

مامان صدف مامان صدف ۱ ماهگی
مامان بهار و تو دلی💗 مامان بهار و تو دلی💗 ۱۳ ماهگی
مامان 💝🧿anisa🧿💝 مامان 💝🧿anisa🧿💝 ۳ ماهگی
مامان جیگر طلاها مامان جیگر طلاها ۱ ماهگی