خانما انومالی وزن بچم ۲۰۰گرم بود خوبه یعنی؟؟؟؟

۱۳ پاسخ

برامن 18هفته دقیق208

از من ۱۷۵گرم بود

منم ۲۰۸ گرم بود

برا منم ۲۱۷ بود

مال منم اونجوری بود خیلی نگرانم میشه عکس سونو تو ببینم

انومالی فقط سونو هست دیگه؟

مال من ۲۵۰ بود. بیشتر وزن گیری ماه آخره

آره عزیزم خوبه

خیلی هم خوب بوده
برا من ۱۷ هفته و ۲ روز ۱۶۳ بود

اره واسه من ۲۴۰ بود
کلا همین ۲۰۰تا ۳۵۰ ان

بستگی به هفته داره بله..من۱۸هفته تموم۲۳۰گرم بود

طبق هفتت خوب بوده

با اینکه مهم نیس ولی اوکیه فک کنم بین ۲۰۰ـ۲۲۰ باید باشه

سوال های مرتبط

مامان nora💗 مامان nora💗 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان مامان فرشته خدا مامان مامان فرشته خدا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان رادین🩵👶 مامان رادین🩵👶 هفته سی‌ویکم بارداری