۷ پاسخ

ماهی
دلستر تلخ
شیر

صبح ها شیرخرما بخور خیلی خوبه

آبگوشت مایعات دلستر داروگیاهی داروخانه چیزایی دارن براافزایش شیر

خانم های مشهدی سلام
آب و هوا چطوره
لباس چی لازمه❤️

شیر آبگوشت چون بچه یک ماهه هست بهتر تا پایان دوماهگی ماهی نخوری دلپیچه میگیره بجاش قرص امگا۳ بخور و تا پایان شیر دهی آهن و ویتامین،D3فقط مراقب باش چیزا نفخ دار تا پایان ۲ ماهگی نخور اگه خوردی عرق نعنا حتما بخور

آبگوشت دلستر

شیر
آبگوشت
بادام درختی زیااااد خیلی مقویه برای شیر
دلستر
بستنی

سوال های مرتبط

مامان asali🎀🥺 مامان asali🎀🥺 ۹ ماهگی
مامان آیهان👶🏻🫀 مامان آیهان👶🏻🫀 ۴ ماهگی
مامان بچه رئیس مامان بچه رئیس ۱۱ ماهگی
مامان آریان🩵 مامان آریان🩵 ۶ ماهگی
مامان آوا خانوم مامان آوا خانوم ۶ ماهگی
مامان نویان و نورا مامان نویان و نورا ۱۷ ماهگی