سلام بی زحمت سونوم رو می‌بینید چطوره؟

تصویر
۹ پاسخ

من دیروز سونو دادم وزنش ۲ و ۸۰۰ بود
از شما فک کنم کمه

همه چی نرماله

وقتی به فارسی ترجمه کردی خودتم کیتونی بخونی دیگه ما.چیبگیم😂

همه چیش اوکیه کوچولوت وزنش هم خوبه توی این هفته ک هستی

فارسی نوشته ک واضح
همه چیزت خوبه خداروشکر
نگفت بریچ یا سفالیک؟

همه چیزش نرماله عزیزم

خوبه فقط وزنش یکم کمه

همه چیت عالیه عزیزم، بچه همه چیزش خوبه

سلام همه چی خوبه عزیز

سوال های مرتبط

مامان دنیز مامان دنیز ۱۲ ماهگی
مامان آروین مامان آروین ۴ ماهگی
مامان اورهان مامان اورهان ۹ ماهگی
مامان آرسام و آرتین🩵 مامان آرسام و آرتین🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان کارن مامان کارن ۱۱ ماهگی
مامان علی و معین مامان علی و معین ۷ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان ۵ ماهگی
مامان نینی کوشولو🤭 مامان نینی کوشولو🤭 ۴ ماهگی
مامان دلوین🫀 مامان دلوین🫀 ۵ ماهگی
مامان ویهان مامان ویهان ۴ ماهگی
مامان دلوین 🤍🐣 مامان دلوین 🤍🐣 ۸ ماهگی
مامان سامین👼سوین🤰 مامان سامین👼سوین🤰 ۱۱ ماهگی