برا شما ماه ۸ زود میره یا دیر؟؟؟

۱۹ پاسخ

برای من فقط ماه دوم و ششم دیر گذشت بقیه مثل برق و باد

بخدا ۷ تموم نمیشه 😔

منکه اینقدر فکرم درگیر زایمان بود زود گذشت مثل برق و باد

خیلی زود

کل بارداری ی طرف ۸ ب تنھایی ی طرف

دیر😭سخت ترش اینه استراحت مطلقیم

بدک‌نیست🥴

هشت زود گذشت خوب بود ولی امان از نه

دیرررررر

من هر ماه ک میرم جلو همه میگن فلان ماه دیر میگذره در صورتی ک خیلی زود گذشت همه ماها امیدوارم ماه نهمم همینطور باشه

برا من خیلی دیر گذشت

برا من زود

شایدم اصلا نمیگذرهه

دیرررررررر

منکه تو ماه هفت موندم

برا منم تازه شروع شده خدا می‌دونه چجوری بگذره

دیر متأسّفانه

خيلي دير يك ساله تو هشت موندم

دیر میگذره انگار

سوال های مرتبط

مامان فاطمه زهرا🥰😍 مامان فاطمه زهرا🥰😍 ۶ ماهگی
مامان رادمان مامان رادمان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دخمل فندقی مامان دخمل فندقی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان میکائیل مامان میکائیل هفته سی‌وسوم بارداری
مامان 🩷لمیا🩷 مامان 🩷لمیا🩷 ۸ ماهگی
مامان ماهلین🌙 مامان ماهلین🌙 ۵ ماهگی
مامان نی نی خانوم🧿 مامان نی نی خانوم🧿 ۲ ماهگی