۷ پاسخ

اره خیلی وقته بهش میدم خرمارو
ولشی شیره یبار دادم تو تابستون گرم بود گرمی ریخت الان شروع کردم براش خوبه

آره گلم بهش بده مقوی

یا شیره ی خرما میریزم یا پوره ی خرما

گاهی خود شیره انگور به بچه میدم یکم اب قاطیش میکنم تو شیشه شیر

من میزنم دوتاشو

شیره انگورخوبه نمیزاره کم خون بشه کم کم استفاده کن

من که پوره خرما میریختم

سوال های مرتبط

مامان علی آقاوآناجون مامان علی آقاوآناجون ۱ سالگی
مامان هانا🩷🎀 مامان هانا🩷🎀 ۱ سالگی