خانوما برا سونو آخر باید 34 هفتگی رفت یا 36 هفتگی

۵ پاسخ

من ۳۷ هفتگی باید برم

الان منم درگیرم برای وزن و سونو واینا بعد انومالی که گرفتم کی باید برم دوباره برا سونو

برا من ۳۷ هفته نوشت

دکتر من گفت ۳۶

۳۶ هفتگی

سوال های مرتبط

مامان شوکولات خونمون مامان شوکولات خونمون ۳ ماهگی
مامان لیانا و داداشی مامان لیانا و داداشی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان لى لى 💕 مامان لى لى 💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان اورهان👶🏻💙 مامان اورهان👶🏻💙 ۱۲ ماهگی