۶ پاسخ

۱۴ساعت بعد

من تا حالا امپول نزدم میگید برم دکتر بهم میده..... یانه امپول بده

مشکلت چیه؟

من ۱۲ مهر زدم دکتر گف امشب که زدی از فردا شب یه شب درمیون تا ۵ شب رابطه داشته باش

من 25مرداد امپول ازادسازی زدم دکترم گف از شبش شروع کن رابطه داشته باش تخمک ازادمیشه من از اون زمان یه هفته یه روز درمیان رابطه داشتیم بعدش حامله شدم

۳۶ساعت بعدش حتما نزدیکی کن بعد۳باریک درمیان

سوال های مرتبط

مطمعنم یه روزی منم مامان میشم مطمعنم یه روزی منم مامان میشم قصد بارداری
مامان الیساو الینا مامان الیساو الینا روزهای ابتدایی تولد