۶ پاسخ

اره زوده ولی من بخاطر دیابتم بچه ام دیگه هیچ رشدی نکرد تو این سه هفته

دکترون کیمدی؟

منم تو ۳۲ هفته نامه رو داد برا ۳۷ هفتگی

من ۳۷نامه میده ک یا ۳۷زایمانم انجام بده یا ۳۸

من۳۵هفته و۳ روز رفتم دکترم داد‌ نامه رو

نیدونم🥲

سوال های مرتبط