۸ پاسخ

منم تازه حس کردم

یعنی تا قبل ۲۴هفته تکونشو حس نکرده بودی؟

چرا من هیچ حسی به تکوناش نمیگیرم🥹

انشالله شماهم حس می‌کنیدبه زودی من فکر میکردم خودم خیلی دیر متوجه تکونای بچم شده پس نه من خیلی زودتر ازشماهامیفهمیدم آخرهفته 18دیگه معلومه به راحتی

ای جانننن

وای مگه تاالان حسش نکرده بودی ماشالاتوهفته که شما هستید که تکوناش خیلی خوبه هرچندساعت تکرارمبشه

😍😍😍😍😍انشاللا منم حس کنم

😍😍😍😍

سوال های مرتبط

مامان 💞دخملم دلارا💞 مامان 💞دخملم دلارا💞 روزهای ابتدایی تولد
مامان رادوین🌹✨️🎈 مامان رادوین🌹✨️🎈 ۶ ماهگی