این بیسکویت خوبه برای قند

تصویر
۳ پاسخ

خانوما من ساق پام حالت گرگرفتگی میگیره انگار یه سطل آب داغ میریزی روش نمیدونم از چیه

روزی درحدیدونه بخوری خوبه زیادروی نکن

بازم قنددارن اگر مشکل قندداری کلا بسکویت اینارونباید بخوری

سوال های مرتبط

مامان دختر مامان دختر هفته سی‌ام بارداری
مامان کیان مامان کیان ۹ ماهگی
مامان 🎈🐇تیدا🐇🎈 مامان 🎈🐇تیدا🐇🎈 ۹ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۱ ماهگی
مامان دوتا گل پسر🩵🩵 مامان دوتا گل پسر🩵🩵 هفته سی‌ام بارداری
مامان هستی و همتا❤️🍓 مامان هستی و همتا❤️🍓 ۱ سالگی
مامان محمد جواد 🩵 مامان محمد جواد 🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌ونهم بارداری
مامان هاکان👑 مامان هاکان👑 هفته سی‌وپنجم بارداری