۶ پاسخ

بهش پلارژن خیلی داروی خوبیه اون مخصوص ۱ سال ب پایینش

من دخترم ک مریض شد آموکسی سیلین ۱۲۵دوبرابر وزنش میدم

اگه آموکسی ۱۲۵ هست درسته منم همینقدر میدم

فقط ۵سی سی خیلیه الان انگار سرنگ باید پربشه

آره.

سرما خورده

سوال های مرتبط