قند ناشتای شما در سه ماهه اولتون چند بود؟!

۹ پاسخ

مال من 85بود

سلام عزیزم‌اگه روبیکا داره گروه خانم ها داریم دور هم هستیم ایدی تو بدی بیارمت

۱۰۷ بود بهم قرص داد دوباره ازمایش دادم اومد رو ۸۰

مال من ۹۸بود دکتر گفت لب مرزی باید رژیم بگیری ،من فقط قندهای مصنوعی قطع کردم اما برنج و نوون نمیتونم🥹

منم ۹۴ بود گف بالاس

ولی بعدا که بستنی خوردم قندمو اندازه گرفتم ۹۰ بود چجوریه که ناشتام اونقد بوده

دکتر من میگه باید ناشتا زیر ۹۲ باشه و ۲ ساعت بعد از صبحانه زیر ۱۲۰ باشه

مال من ۹۸ دکتر گفت زیاده
باید زیر ۹۲ باشه

باید زیر ۹۰ باشه

سوال های مرتبط

مامان بلوبری  🫐 مامان بلوبری 🫐 هفته نهم بارداری
مامان نفس هاي مامان مامان نفس هاي مامان هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نیک پندارم🩵 مامان نیک پندارم🩵 ۲ ماهگی
مامان امیرحسین مامان امیرحسین هفته بیست‌وششم بارداری
مامان پسر کوچولوم مامان پسر کوچولوم هفته بیست‌وششم بارداری
مامان آسا خانوم🩷👼🏻 مامان آسا خانوم🩷👼🏻 هفته بیست‌وهفتم بارداری