سلام مامانا
پسونک چه مارکی خوبه؟

۹ پاسخ

پستونك اونت

من اونت گرفتم

وااا پس نزنم

خودم براش چیکو خریدم یکم میگیره یکم پرتش میکنه بیرون

بی بی لند گرفتم خیلی بزرگ بود برای دخترم نمی‌گرفت دیگ اونت گرفتم عالی بود و راحت گرفتش

سلام پیشونی دخترم مو داری میشه با ژلیت بزنم

من اونت خریدم نگرفت ولی میگن خیلی خوبه

سلام عزیزم
بی بی لند

اونت

سوال های مرتبط

مامان محمد و علی اکبر مامان محمد و علی اکبر ۷ ماهگی
مامان محمد مامان محمد ۳ ماهگی
مامان دل آرا 🩷 مامان دل آرا 🩷 ۱۱ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان ۲ ماهگی