سلام خانوما اسید فولیک رو باید تا کی ادامه بدیم؟

۷ پاسخ

اول اسید فولیک تنها هست بعد مکمل آهن میده که داخل اونم اسید فولیک هست کلا قطع نیمشه

تا ۱۷ هفته

تا ۱۲هفته بعدش دیگه مکمل دیگه ای تجویز میشه

از ۱۴ تا ۱۶ هفته قعط میکنن داروهای جدید میدن

من شنیدم میگن تااخر ۳ماهگی ولی دقیق نمیدونم فردا میرم ببینم دکتر قطع میکنه یان

دیگه الان به جای اسید فولیک باید آهن بخوری

من پایان ۱۶ هفته قطع کردم

سوال های مرتبط

مامان 🩵human🌰 مامان 🩵human🌰 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آقا محمد👶 مامان آقا محمد👶 روزهای ابتدایی تولد
مامان شیرین گندمک مامان شیرین گندمک ۵ ماهگی
مامان دخملام🫣💕 مامان دخملام🫣💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان نیکان💙🫂 مامان نیکان💙🫂 روزهای ابتدایی تولد