۱۳ پاسخ

طبیعیه عزیرم
به خوشحالی میای بیرون انشا الله

ان‌شاءﷲ همه چی عالیه عزیزم😍😍

تا خدا اینجاست
نگرانی بیجاست
اصلا استرس نداشته باش
همه چی به امید خدا عالیه

ایشالا که همه چیز خوبه❤️

استرس برای چی؟مگه خدایی نکرده غربالگری اول چیزی بود؟

کدوم سونو وقت گرفتی عزیزم؟

آزمایشم میدی؟ یا نه

منم چهارشنبه میرم ولی استرس ندارم
فقط شووووق و‌ذوووق 🥺🥺🥺♥️♥️♥️ اخه میخوام قشنگ جز ب جز و ریز ب ریز همه جاشو ببینم قوربون صدقش برم

استرس نداشته باش عزیزم
انشالله همه چی خوبه

استرس نداشته باش ب این فک کن دکتر میخواد تو سونو پاهای کوچولوشو دستاشو یکی یکی قلب قشنگشو معده و کلیه هاشو همه جزییات نی نی تو بهت نشون بده 😍خیلی خوبه

انشاالله هیچی نمیشه الکی استرس نداشته باش

استرس نداره عزیزم‌نگران‌نباش. همین‌استرس و‌دلهره از همه‌چی بدتره

استرس نداره که خدا بزرگه

سوال های مرتبط

مامان پسرم💙💙💙 مامان پسرم💙💙💙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان زینب سادات💚 مامان زینب سادات💚 روزهای ابتدایی تولد
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان مامان سه قلو ها مامان مامان سه قلو ها روزهای ابتدایی تولد