سه روز دیگه انومالی دارم استرس دارم از الان😅😅🩷

۹ پاسخ

برای منم گفته یکم برم،دل تو دلم نیست

منم پس فردا باید برم دل تودلم نیستش دوست دارم زود برم🥺ولی شوعرم میگه چه‌عجله ای داری بچه سالمه میری دیگه 🥲

بسپار به خدا همچیو..خداروشکر من استرس نداشتم سپردم ب خودش همچی خوب بود بااینکه ان تیم بابا بود و دکترا کلی استرس میدادن

۱۸ هفته و چن روز میری

منم چهارشنبه برام دعا کنید

منم پنج شنبه انومالی دارم

انتی. جنسیت چی بود. بهت نگفت احتمالی

منم شش روز دیگه🥲و دارم قبض روح میشم از الان

خدا بزرگه امیدت ب خدا باشه انشاالله ک همه چی اوکیه

سوال های مرتبط