خانما۱۷هفته و۴روز میتونم برم آنومالی؟

۸ پاسخ

آره من رفتم

ببین میشه بری مشکلی نداره خودمم میخوام ۱۷ و ۴ روز برم چون صبر ندارم
اما میگن۱۸ بهتره

بذار ۲۰هفته برو

آخه قراره برم مسافرت خواستم قبلش برم آنومالی،پس هیچی

میدونم ذوق داری و صبر نداری زود میخای ببینی نینیتو و جنسیتشو بدونی😁🤭 ولی منتظرهجده هفته باش عزیزم

منکه میخوام ۱۸کامل بشه بعد برم میگن بهتره یکم بزرگتر بشه

بهترینش بعد 18 هفته

فکر میکنم از ۱۸ درسته

سوال های مرتبط

مامان قند عسل مامان قند عسل هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق ۸ ماهگی
مامان مامان پسری مامان مامان پسری هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ایلا مامان ایلا روزهای ابتدایی تولد
مامان 💙mohsen💙 مامان 💙mohsen💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آرادو🫃 مهراد🫃 مامان آرادو🫃 مهراد🫃 هفته بیست‌وششم بارداری