۸ پاسخ

سلام عزیزم
هل پودر کن مزه مزه کن عزیزم خوب میشی ان‌‌ شاء الله زیاد نخوریا

من ک همه چی امتحان کردم فایده نداره خسته شدم دیگه

من فاموتیدین ۲۰ میخورم بهتر میشم ولی گاهی اوقات این جوری میشم همیشه معدم نمیسوزه

من سوزش معده و معده درد دارم هیچ قرصی خوبم نمیکنه نمیدونم چکارکنم

بری دکتر بهت قرص میده به منم داده ولی یبار خوردم فقط.

هیچ فق صبر میکنم 😂😑

یکم عرق نعنا رو با اب قاطی میکنم و میخورم

وای لعنت بهش لعنت همه چیز ادم قاطی میشه نمک بریز یکم زیر زبونت بر منم یکم تاثیر دارع یخ بزار دهنت اب شه

سوال های مرتبط

مامان شاهان🍒 مامان شاهان🍒 روزهای ابتدایی تولد