۱۱ پاسخ

انشالله عزیزم

انشالله تشکیل شده.زودتربیا خبرشوبده

انشالله تشکیل شده واست تلاپ تلوپ کنه قلبش کیف کنی🫀♥♥
برامنم دعاکن دوازدهم بایدبرم سنو همچیش عالی باشه

انشالله تشکیل شده عزیزم

چن هفته بودی

مگه قبلا رفتی گفته تشکیل نشده

ان شاء الله عزیزم

ایشالا ک تشکیل شده عزیزم❤😍

به امید خدا

انشاللع

الهی آمین یا رب العالمین

سوال های مرتبط

مامان محمد مهدی 💙👶 مامان محمد مهدی 💙👶 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته نوزدهم بارداری
مامان آرتا🍃🥹 مامان آرتا🍃🥹 هفته چهاردهم بارداری