۱۳ پاسخ

نوشجان منم گهگداری که درست میکنم
بدون نمک میشه و میگم سری بعدی بیشتر میریزم بازم بی نمک درست میکنم 😂 دستم نمک نداره

نوش جونت عجیبه منم امشب یه قابلمه درست کردم خوردم وخوابیدم الان بیدارشدم

نوشجان🤩منم میخورم همش😋

وووییییییی، هی دلم میخواد یه. چیزی بخورم، بهترین چیزی بود که دیدم😂
الان میرم درست میکنم

عجباااا من چند روزه بشدت عاشق ذرت و بستنی شدم😅😍

اینک نمک ندارع ب دل نمیشینع نوش جونت

نوش جان

😂عزیزم چ بامزه نوش جونت

باد نمیکنی

نوش جان فقط مواظب باش نفخ نکنی

نوش جونت
همین بدون نمک بهتره فشارت میره بالا

منمممممم🤤ولی ن ذرت دارم ن خودشو

نوش جان

سوال های مرتبط

مامان مامان جوجو ممد مامان مامان جوجو ممد ۱۲ ماهگی
مامان 𝐚𝐲𝐬𝐚𝐦🩵 مامان 𝐚𝐲𝐬𝐚𝐦🩵 ۸ ماهگی
مامان دختر کوچولو🩷🎀 مامان دختر کوچولو🩷🎀 ۱۳ ماهگی
مامان المیرا بانو❤️🧸 مامان المیرا بانو❤️🧸 ۱۲ ماهگی