۷ پاسخ

خداروشکر 😍❤️

عزیزم‌سونوی ۳۴هفتگی رفتید؟منم ۳۴هفته تمام این بود وزن‌دخترم

خوبه خداروشکرـ

اگ سزارینی کم نیست؟

از منم ۲/۲۰۰ بود 🥰

الهی شکر امیدوارم برای منم وزنش خوب باشه سره دختره اولم خیلی استرس کشیدم 🙂

خدارشکر 😊♥️

سوال های مرتبط

مامان دلارام مامان دلارام روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه 🎀♥️ مامان پناه 🎀♥️ هفته سی‌وپنجم بارداری