سلام خانما بنظرتون اسم جاوید چجوریع؟

۸ پاسخ

قدیمیه بنظرم این همه اسم قشنگ

یزدان

مهراد خیلی قشنگه

منم اسم پسرم باباش گذاشته جاوید🤗

اسمایی ک پیشنهاد داده
جاوید
مهران
مهراد
یزدان
فرهاد

خیللللی قدیمه و چنگی ب دل نمیزنه عزیزم بازم نظرخودتون مهمتره

چی بگم شوهرم همچنین اسمایی رو میپسنده وقتیم ک چیزی میگم ناراحت میشه نمیخوام چیزی باشه ک اون نخواد

به نظرم خوب نیس.

سوال های مرتبط

مامان سـ‌لـ‌ین کوچولو مامان سـ‌لـ‌ین کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان محمد مامان محمد هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ملیسا مامان ملیسا ۴ ماهگی
مامان گرشا مامان گرشا روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌ام بارداری