۱۱ پاسخ

چه صبری داری برو من هفته شش رفتم

سلام دوستان من ۸هفته ام ای وی اف کردم امروزخونریزی داشتم رفتم بیمارستان سونوگرافی گرفت خوبه ولی بعدازسونویه لخته اندازه ی کبریت دفع کردم خیلی نگرانم

الان خوبه بر‌و

دوستان من ۶ هفته و دو روز هستم نرفتم پیش دکترم که بگم باردارم ،گذاشتم تا سونوی قلب برم بنظرتون شنبه برم یا نه بمونم ۸ هفته شد

تشکیل شده عزیزم 🙂تو خبر نداری استرسم اصلا نداشته باش ریلکس😊

میتونی بری من ۷ هفته و ۶ روز رفتم

باش مرسی

الان دگ شده

۷هفته رد کنی دیگ نشون میده

الان برو دیگه تایمشه

برو الان خوبه دیگه

سوال های مرتبط

مامان محمد طاها🩵 مامان محمد طاها🩵 ۳ ماهگی
مامان جوجه🐣🍼 مامان جوجه🐣🍼 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان جوجه 🥺♥️ مامان جوجه 🥺♥️ هفته بیست‌وچهارم بارداری