سلام دوستان چای برای جنین بده؟

۵ پاسخ

من که هرگزنمی تونم چای روترک کنم

خیلی کمرنگ باشه بخور طوری نیس ولی روزی ۱ بار

قربونت عزیزم 😘😘

دکتر به من گفتن روزی دو سه لیوان ترجیحا کمرنگ اشکالی نداره،ولی چایی و قهوه و چیزای کافیین دار ممکنه باعث رفلاکس در نوزاد بعد بدنیا اومدن بشه پس کمتر بخوریم بهتره

علیکم سلام نه ولی تامیتونی کم بخور

سوال های مرتبط

مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته دوازدهم بارداری
مامان فرشته‌کوچولو مامان فرشته‌کوچولو هفته دوازدهم بارداری
مامان فندوق کوچولو🥹 مامان فندوق کوچولو🥹 هفته سی‌ام بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته نوزدهم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق ۱ ماهگی
مامان کیان 🥰 کیمیا مامان کیان 🥰 کیمیا هفته شانزدهم بارداری
مامان نورا و تو دلی مامان نورا و تو دلی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان گل پسرنازم 😍 مامان گل پسرنازم 😍 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نمیدونم مامان نمیدونم هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌ودوم بارداری