خانما من از کی برم دکتر پرونده باز کنم هنوز 5هفتس

۴ پاسخ

بعد اینکه قلب تشکیل شد

خب عزیزم باید بری دیگه بسلامتی باشه قدمش

من چهار هفته بود رفتم تشکیل پرونده دادم

دقیقا سوال منم هست .من دیگه یکشنبه میرم ایشالا

سوال های مرتبط

مامان دختر‌قشنگم💕 مامان دختر‌قشنگم💕 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان توت فرنگی🍓😍 مامان توت فرنگی🍓😍 هفته سیزدهم بارداری
مامان تو دلیم♥️ مامان تو دلیم♥️ هفته نهم بارداری