سلام دوستان این قرص خوبه بخورم شیرم زیاد شه

تصویر
۴ پاسخ

من قطره شو مسخورم و قرص لاکتاول، اما خب عصر دیگه شیرم تمومه

من قطره شیر افزا دارم میخورم

من قطره شیر افزا گرفتم خیلی خوب بود به داروخانه بگو گیاهی هم هست عالی بود با قند توی آب میخورم تلخ بود ولی تاثیرش خوب بود

این عالی

تصویر

سوال های مرتبط

مامان پسرم‌ودخترم❤️❤️ مامان پسرم‌ودخترم❤️❤️ ۱۳ ماهگی
مامان محمد مامان محمد ۱۴ ماهگی
مامان جوجه❤️🤱🏼 مامان جوجه❤️🤱🏼 ۴ ماهگی
مامان سِلین❤️ مامان سِلین❤️ ۳ ماهگی