۷ پاسخ

من دوتاشو دارم ولی زیر بغلی دقیق تر

منم زیر بغلی گرفتم فعلا

من فعلا زیربغلی میگیرم تا بعد
زیربغلی انگار دقیق تره

من هر دوتاشو گرفتم ولی زیربغل دقیق تره به نظرم

😄حالا چطوری باید استفاده کرد این زیر بغلی هارو من اصلااااا بلد نیستم
ی سوال دیگ تب بچه از چند ب بالا زیاده؟

اگه بلد باشی با زیر بغلی ها کار کنی اونا هم خوبن ،دقیق هم هستن

من تفنگی گرفتم

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان شهریار و پناه مامان شهریار و پناه ۱۰ ماهگی
مامان دلانا🩷 مامان دلانا🩷 روزهای ابتدایی تولد