کیا از این شیشه شیرا گرفتن
بنظرتون خوبه؟

تصویر
۸ پاسخ

منم بی بی لند گرفتم

من یه پستونک بیبی لند گرفتم شیشه شیرم همینه مدلش ولی اسمش یه چی دیگس

منم همینو گرفتم. چون میخوام شیر خودمو بدم. همینم اضافه س

من از این گرفتم ببینم اصلا میخوره یا نه بعد تصمیم بگیرم چه مارکی بگیرم

سلام خوبی عزیزم کدوم بیمارستان تهران واسه زایمان میریدوطبیعی هستین یاسزچقدهزینشه وبیمارستانش خصوصیه یادولتی ممنون میشم جواب منو بدین

من دختر بزرگم همه شیشه شیرهاش و پستونکهاش بی بی لند بود از اینم داشت

من گرفتم آره خوبه
ولی میخوام یه پیرکسم بگیرم

برا دخترم اونت اصلی گرفتم خیلی راضی بودم

سوال های مرتبط

مامان آراد💙 مامان آراد💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فندوق کوچولو😘 مامان فندوق کوچولو😘 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان سپهر مامان سپهر هفته سی‌وسوم بارداری
مامان شاهان وجانان😍 مامان شاهان وجانان😍 هفته سی‌وپنجم بارداری