۲ پاسخ

سلام من زیر نظرش بودم، کلا ساکت وکم حرف وجدی برا زایمان من که خیلی صبر نکرد من طبیعی دوست داشتم، سز شدم اخرش ولی دستش سبک بود

سلام عزیزم من زیر نظر دکتر عزت شبانی هستم خیلی دکتر خوب و مهربونیه من از قبل بارداریم میرم پیشش..
راستی دیروز سوال پرسیده بودی برای زایمان بیمارستان ام البنین با بیمه سلامت طبیعی رایگانه سزارین رو نمیدونم یکی از دوستام رفته بود خیلی راضی بود...

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق ۴ ماهگی
مامان اِلارامحمّدآرِن مامان اِلارامحمّدآرِن ۱ ماهگی
مامان پناه🤰🏻🩷 مامان پناه🤰🏻🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آراد و آرین مهر مامان آراد و آرین مهر هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نیکان و هامین مامان نیکان و هامین هفته بیست‌وششم بارداری