۴ پاسخ

من کره بادوم زمینی میخورم

عزیزم خیلی خوشحالم که حالت بهتره من ی تایپیکتو موقعی که سرکلاژ کردی خوندم همشم فکرم درگیرت بود و پیدات نکردم که احوالتو بپرسم خیئیییییلی خوشحالم که حالت خوبه ایشالا تا اخر میبریش با سلامتی کامل

کره بادوم زمینی بهتره

هر دوتاش

سوال های مرتبط

مامان دخمل نازم مامان دخمل نازم هفته سی‌ویکم بارداری