۴ پاسخ

منم خیلی درد دنبالچه دارم سرکلاژم یعنی بخاطر پایین بودن سرویکسه؟

عزیزم من هفتم کمتره ولی نااابوود شدم از درد واژن

پس احتمالا از سرکلاژه به دکترت پیام بده بگو این دردا رو دارم

سلام عزیزم میگم سرویکست خوبه میگن این دردا از سرویکس پایینه

سوال های مرتبط

مامان مامان گلی مامان مامان گلی روزهای ابتدایی تولد