مامانا کسی تو 37هفته و5روز معاینه تحریکی شده؟

۳ پاسخ

اگر علائم داشته باشی معاینه میکنن فکر کنم

من ۳۷ و ۳ روز فکر کنم شدم
تاثیرِ خاصی رو نداشت البته 🤌🏻🤣

من قراره ۳۹ هفته بشم اگ دکترت گفته برو انجام بده بهتره

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو💙 مامان جوجه کوچولو💙 ۱۲ ماهگی