سلام خانما شنبیله طوریه تو غذا بچم بریزم ؟؟

۲ پاسخ

فکر کنم اشکال نداشته باشه.پسرت چطوره پاش خوب شد؟

من تو قورمه سبزی میریزم
شنیدم تو ابگوشتم خوبه
بقیه غذاها نمیدونم

سوال های مرتبط

مامان آقا آیهان🤍 مامان آقا آیهان🤍 ۱۱ ماهگی
مامان خانوم👱‍♀️ مامان خانوم👱‍♀️ ۱ سالگی