۷ پاسخ

یه هفته هست اقدام کردم ولی اشتهام رفته بالا کسی میدونه علتش چیه

آیا اشتهای زیاد علامت بارداری هست یاخیر

من دوهفته هست که شکمم خیلی بزرگتر شده و اشتهام بیشتر.هفته ای یک کیلو اضاف میکنم☹

منم یه چند روزه خیلی دلم میخواد بخورم و اگر سیرم هستم سر معدم مثل آدمای گشنه غاروغور می‌کنه و ضعف میره،ولی سعی میکنم جلو خودم بگیرم،شکمم تو همین چند روز خیلی بزرگ شد یدفعه،میترسم درد و مرض بگیرم باز خیلی جلو خودم میگیرم

من ۲/۳ هفته اس تقریبا گرسنه تر میشم نسبت به قبل

دیگه از بیست ب بعد معمولا پرخور میشی من ک الان دوبار شام مبخورم

متفورمین مصرف میکنی احیانا؟

سوال های مرتبط

مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان سرباز آقا مامان سرباز آقا هفته سی‌وپنجم بارداری