منم اینجوریم آره طبیعیه
من ی گوسفند کباب کنن بذارن جلوم همشو بخورم پنج دیقه بعدش ضعف میکنم دستام میلرزه تو ی ماه ۵کیلو اضاف کردم😐
من همیشه گرسنمه
من ساعت ۴ صبح گشنم بود
وایییی منمممم معدم اصن اِرور نمیده سیری ناپذیر شدمممم🥴🥴
طبیعی هست ولی مراقب باش اضافه وزن زیادی نگیری سعی کن چیزای مقوی بخوری مثل اجیل و سبزیجات و تخم مرغ آبپز سیری طولانی میاره
هویج و خیار هم سیری طولانی میارن بدون کالری هم هستند
منم همونجوریم هی دوس دارم یه چیزی بخورم
وای منممممم من الان یه هفته هست اینطوری شدم هرچی میخورم باز گرسنمه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.