خانما‌یه سوال
ازمایش تیرویید باید بدم باید ناشتا باشه

۶ پاسخ

منکه ناشتا نبودم دکترم نگف

بله باید حداقل ۸ ساعت ناشتا باشی

اره باید ناشتا باشی

بله عزیزم برامنم نوشته دکترم گفته ناشتا برم

اره .

اره قرص هم نخور

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا وتودلی مامان هدیه خدا وتودلی ۴ ماهگی
مامان 🤎🤎شکلاتی🤎🤎 مامان 🤎🤎شکلاتی🤎🤎 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان قندعسلا👶🏻💙 مامان قندعسلا👶🏻💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نویان 💙💙💋 مامان نویان 💙💙💋 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان زهرا مامان زهرا هفته سی‌ودوم بارداری