۱۰ پاسخ

اکثرا میگن تا ۱۱ هفته صبر کنین تشکیل میشه

برا قلب عجله نکنید

.......

تصویر

من تو هفت هفته رفتم سونوگرافی منو خیلی ترسوند، ولی دکتر میگه صبر کن

تا 9یا 10

عزیزم من 5هفته رفتم فقط ساک بود ولی دکترم هیچی نگفتن برا هفته 10سونو نوشتن و خداروشکر اوکی بود همه چی

میگن ۱۰

تا هفته ۹ ۱۰ واسه ساک و قلب وایمیستن یکسری دکترا

۱۰ هفته میگن

تا ۹ هفته

سوال های مرتبط

مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی ۶ ماهگی
مامان مهدا مامان مهدا هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته هجدهم بارداری
مامان گلوریا   💝💖💗 مامان گلوریا 💝💖💗 ۲ ماهگی
مامان دلبرک مامان دلبرک ۴ ماهگی
مامان جوجه رنگی🐣 مامان جوجه رنگی🐣 هفته یازدهم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته ششم بارداری
مامان محمد سبحان مامان محمد سبحان ۴ ماهگی