۵ پاسخ

آره ماه هشت برای من داره خیلی زود میگذره

کی وارد ماه هشت میشیم من پس فردا ۲۹ هفته کامل میشم میرم ۳۰ هفته باید ۳۰ هم کامل بشه میرم توی ماه هشت یا نه

وایی یادش بخیر منم‌میگفتم کاش زودتر بگذره سریع تر بغل بگیرمش ولی هر دورانی ی شیرینی داره الانم دلم تنگ شده واسه بارداریم

برا منم داره زود میگذره چون ترس از زایمان دارم زود میگذره 🤦‍♀️

اره ۸ برا منم زود گذشت ولی ۹ رو دور کند کلا

سوال های مرتبط

مامان فندق کوشولو🩵 مامان فندق کوشولو🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان دلوین🩷👶🏻 مامان دلوین🩷👶🏻 روزهای ابتدایی تولد