۳ پاسخ

برای شروع فکر کنم نان بهتر و سبک تره معده اش راحت هضم میکنه

من ببلاک ۱دادم هم وزن خوب میده هم هضمش راحت

برای شروع نان1

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی 🥹💙 مامان امیرعلی 🥹💙 ۱۰ ماهگی
مامان ویهان🐥💙🐣 مامان ویهان🐥💙🐣 ۱۲ ماهگی
مامان معجزه ی خدا مامان معجزه ی خدا ۱۲ ماهگی