سلاممم ببخشید واسه حالت تهوع چی بخورم

۱۱ پاسخ

پولکی زنجبیلی

من ابلیمو میخورم بهتر میشم

دميترون بخور ولي يبوست مياره

آدامس بجو فقط کندر نباشه

اگه تونستی کشک بخور اب معده رو جمع میکنه تهوعت کم میشه

دمیترون
لیمو ترش
آلوچه
چوب شور

زنجبيل و عرق نعناع

هیچی تحملل😅😅😅

زنجبیل و رب انار و کشک

قرص ب۶

اگه خیلی شدیده و بالا میاری برو دکتر بهت آمپول بده

سوال های مرتبط

مامان Kimia مامان Kimia روزهای ابتدایی تولد
مامان توت🍓 فرنگی مامان توت🍓 فرنگی ۱ ماهگی
مامان آینده مامان آینده هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان تربچه🩵💓 مامان تربچه🩵💓 هفته دوازدهم بارداری
مامان اورهان بالام مامان اورهان بالام روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجوی من 🐥 مامان جوجوی من 🐥 هفته بیست‌ودوم بارداری