اینارو چ موقه میخورین؟

تصویر
۶ پاسخ

فرو فروت رو آخر شب بخور
د۳ رو بعد ناهار
روفلیک رو عصر بخور

من ندارم از اینا

هرشب میخورم بعد شام با اب پرتقال اکثرا

من قرص آهن موقع خواب میخورم

بمن گف یکی بعد نهار نمیدونم قبل نهار یکی هم قبل یا بعد شام حالا من موندم چ موقه بخورم ویتامین دی هم میخورم هربار طرز مصرفش میگ یادم میره و اشتباه میخورم

قرص آهن منم مثل خودته
بعد ظهر میخورم
مولتی ویتامین رو بعد ظهر نهار
و ویتامین د۱۰۰۰ رو بعد از شام

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان نی نی و نانا مامان نی نی و نانا روزهای ابتدایی تولد
مامان لیام مامان لیام ۲ ماهگی
مامان نورا مامان نورا روزهای ابتدایی تولد
مامان مام نیل و نویان مامان مام نیل و نویان ۸ ماهگی