سلام خوبین لیدی میل چ موقه ها میخورین؟

۱۱ پاسخ

دکتربه من به جای لیدی میل انترامیل داد ولی میگن لیدی میل طعم بندی داره این دفعه لیدی میخرم

یک هفته مبشه استفاده میکنم ولی یادم میره بخورم
وزن بچمم کمه

من یه بار صب یه بار غروب

من دیروز آزمایش قند اینا دادم جوابش شنبه میاد

عزیزم دکترتون تجویز کرده ؟؟برای چی هستش ؟؟

آخر شب بخورم چی

میان وعده بخور چون خودش ی غذای کامله

من قبل صبحونه ميخوردم

ميان وعده صبح و ميان وعده عصر ميخورم

من کاکاو گرفتم خوبه ؟

میگن صبا بهتره ولی من هروقت که یادم بیاد میخورم

سوال های مرتبط

مامان مام نیل و نویان مامان مام نیل و نویان ۸ ماهگی
مامان لیانا مامان لیانا ۵ ماهگی
مامان نارشین مامان نارشین ۱۱ ماهگی
مامان بردیا مامان بردیا ۱ ماهگی
مامان تربچه💙💙💙 مامان تربچه💙💙💙 هفته سی‌وششم بارداری