۶ پاسخ

سلام خانومم
من سیسمونی با قیمت اقتصادی میفروشم میتونم بگم کیفیتمام بالا و قیمتشم خیلی مناسبه
لبلس برای بدو تولد تا ۸ سالگی داریم
ارسالمونم به سراسر ایرانه
یه سر به کانال روبیکام بزن پشیمون نمیشی

@sismoonyy

اتمیل یا تو سوپ

من خود جودوسر پرک رو با خرما و موز توپک درست کردم سوزش معده گرفتم
فک کنم باید میپختم یا همچین چیزی
شما مراقب باش

من باهاش شیرینی رژیمی درست میکنم و گاهی تو سوپ میریزم صبحانه هم باهاش اوتمیل درست میکنم

اینه

تصویر

ی بسته بندی هایی هست عسل و جو دوسر و مغز باهمه باید با اب جوش قاطی کنیم
من گاهی میخورم
توی کل حاملگیم دوبار خوردم🤣

سوال های مرتبط

مامان مام نیل و نویان مامان مام نیل و نویان ۸ ماهگی
مامان لیانا مامان لیانا ۵ ماهگی
مامان موش  موشی🐁 مامان موش موشی🐁 هفته سی‌ام بارداری
مامان نی نی و نانا مامان نی نی و نانا روزهای ابتدایی تولد
مامان لیام مامان لیام ۲ ماهگی
مامان نورا مامان نورا روزهای ابتدایی تولد