خانوما جیگر سفید بده بخورم ؟کم ن زیاد

۷ پاسخ

خطر داره سقط آوره

قدیمی‌ا میگن خطر دراره

من ماه پنجم ششم خوردم خیلی هوس کرده بودم چیزی هم نشد .زیاده روی نباید بکنی در طول بارداری ۲ .۳ بار فکر نمیکنم چیزی بشه

دیروز دکتر تغذیه بارداری بهم گفت تا۱۶هفته ب هیچ عنوان نخور بعدش هم خیلی خیلی کم میتونی مصرف کنی چون ممکنه مسمومیت ویتامین A بده

خوب نیست کلا هرچی که داخل شکم حیوونه نبایدبخوری

جیگر تو بارداری خوب نیست حتی یه ذره م اونم سه ماه اول بارداری

آره سه ماهه ی اپل میگن ب هیچ عنوان نباید خورده بشه 😐 من با اینکه ماه پنجم م بازم نمی‌خورم اصلا

سوال های مرتبط

مامان نازنینم مامان نازنینم هفته سی‌ام بارداری
مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته دوازدهم بارداری
مامان آواو 💙تودلی💙 مامان آواو 💙تودلی💙 هفته هفدهم بارداری
مامان لیاناو سپهر مامان لیاناو سپهر هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان قلب مامان مامان قلب مامان هفته چهاردهم بارداری