خوردن قلوه یاجگر خطرناک نیست دردوران ۵هفتگی؟

۱۵ پاسخ

بچه ها من ۳ روز مونده به پریدی بی بی چک بزنم

نباید بخوری عزیزم
به خاطر ویتامین a زیاد برای جنین خطر داره

منم تو۵هفته خوردم

همه میگن بده ولی خودم هم شک دارم که واقعا در حد یک لقمه هم بده؟ از دکتر تون سوال کنید.

من شنیدم ک نباید بخوری

من دیشب خوردم طوریم نشد

خطرناکه

خوب نیست نخور

دلم هوس قلوه کرده

نخور سقط آور

نباید بخوری

خیلی خطرناکه

جیگر ممنوع عزیزم ویتامین aبالایی دارع
تو بارداری کلا ویتامین a نباید مصرف کنی و کم باشه

جیگر اصلا نخور قلوه هم خیلی کم در حد رفع ویار

چرا خطرناکه نخور

سوال های مرتبط

مامان محمد جواد مامان محمد جواد روزهای ابتدایی تولد
مامان دلوین و بارین مامان دلوین و بارین ۴ ماهگی
مامان 🩷دِنیز👶🏻 مامان 🩷دِنیز👶🏻 ۷ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌ودوم بارداری