۹ پاسخ

من پرگمام ،امگا۳ ،رووفولیک ،ویتامین d3 و قرص آ اس آ میخورم

من پرگمام میخورم،ویتامین د،فرفورت،امگا۳ و فولیک ید دکترم هرماه اینارومیده برام

سلام عزیزم شما تهوع تون تا چندهفته بود؟

من ۶ نوع قرص بایدبخورم استرس دارم میگم ضرر نداشته باشه

من پرگمام و دی ۳

منم پرگمام میخورم و کلسیم پاور

من بجز اینا ویتامین دی۳وکلسیم و پودر منیزیم هم میخورم

فروفورت گاین
ویتامین دی

همینام من میخورم

سوال های مرتبط

مامان اوا😍دختر  لر مامان اوا😍دختر لر ۵ ماهگی