۸ پاسخ

ماکه چندبارخوردیم

من دو سه بار خوردم اشکالی نداره بخور

من هفته اخرم خوردم

من که میخورم ولی کم میخورم

بخور نوش جونت منم چندباری خوردم

من نه ماه بارداری هروقت دلم خواست خوردم خصوصا اخرا

نبابا چه ضرری من چندبار خوردم

اخرا عیب ندارع یه ذره بخور

سوال های مرتبط

مامان پـ💙ـارسا مامان پـ💙ـارسا ۹ ماهگی
مامان تودلی🥹🫀 مامان تودلی🥹🫀 ۱۳ ماهگی
مامان سورنا و سِوينا مامان سورنا و سِوينا ۷ ماهگی