۷ پاسخ

بکن سبک میشی

عیب نداره گریه کن یکم زیاد نه بچه میفهمه

گریه کن نزار بغض توی گلوت بمونه عزیزم، من اینجور بودم تبدیل شد به تیرویید

منم روحیم خبلی حساس شده داشتم یوسف پیامبر نگاه میکردم زار میزدم

گریه کنی نی نیم گریه میکنه متوجه احساساتت میشه

اگه خیلی حالت بد و با گریه آروم میشی
گریه کنی بهتره عزیزم و آروم بشی و با آرامش ت بچه تم آروم بشه تو حال بمونی بدتر

بنظرم سبک میشی منم ظهر دلم گرفته بود ی عالمه گریه کردم😁😁

سوال های مرتبط

مامان پرنسا🎀 مامان پرنسا🎀 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان شاهان🤍آیهان🤍 مامان شاهان🤍آیهان🤍 ۶ ماهگی